פרסום בגוגל

PPC - קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל משמעותי לעסק שלך אם הוא נעשה בצורה נכונה

נשמח ללוות אתכם יד ביד

אז למה פרסום בגוגל אתם שואלים?

פרסום בגוגל הפך להיות כל כך פופולארי עם השנים עד שגוגל עצמם הגיעו למצב שהם לא יודעים מה לעשות עם הכסף שהם מרוויחים משם 🙂

ועכשיו ברצינות, כשמתחילים לפרסם בגוגל אתם צריכים קודם כל לשאול את עצמכם "למה גוגל? האם זה מתאים לי בכלל?" ובכן, התשובה היא לרוב כן.

גוגל היא פלטפורמה שעונה על צרכיהם של כל בעלי העסקים באשר הם, זה מתחיל מהלחם והחמאה והמקור לכל גוגל חיפוש, ממשיך בגוגל דיספליי שכולל גם רימרקטינג (אותן מודעות שרודפות אחריכם לכל מקום) וכמובן גם פרסום ביוטיוב וג'ימייל.

הנקודה החשובה כאן שבסופו של דבר תצטרכו לדעת להשתמש בכל הכלים האלה בצורה הטובה ביותר וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

למה לבחור בנו? כי במשך שנים רכשנו מספיק כלים מקצועיים והענקנו שירות למאות לקוחות מרוצים, אנחנו יודעים איך לקחת את כל האפשרויות שגוגל אדס מאפשרת ולהוציא מכולן את הטוב ביותר.

האם יש עוד כמונו? בטוח שיש ולא מעט מהם גם מעולים. מה שמייחד אותנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות, שירות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר כדי להעניק לכם ראש שקט וזמן איכות עם העסק שלכם שכל כך צריך אותם לצידו.

ממה מורכב תהליך הפרסום בגוגל

אסטרטגיית פרסום

גוגל אדס היא פלטפורמה מאוד מגוונת המאפשרת אפיקי פרסום רבים, ביניהם חיפוש, דיספליי, רימרקטינג ויוטיוב. אנחנו נדע להמליץ לך היכן לפרסם לאחר מחקר שוק.

דיווח ושיקוף ללקוח

בכל סוף חודש אנו מוציאים דוח מקיף אשר נותן ללקוח את האפשרות להיות מעורב בתהליך בצורה יותר הדוקה. אנו מאמינים גדולים בשקיפות ולכן נשמח שהלקוח יהיה בלופ.

מחקר שוק ומתחרים

פרסום ממומן בדיגיטל חייב להתחיל במחקר שוק מעמיק. מחקר איכותי מעניק לנו את היכולת לדעת מהו פוטנציאל הפרסום של העסק שלך ברחבי הרשת ולהתקדם לשלב האסטרטגיה.

ניהול תקציב שוטף ואופטימיזציה

ניהול התקציב בצורה יעילה על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין תוך ניתוח נתונים מעמיק וביצוע אופטימיזציה מקיפה בכל רגע נתון בכדי לייצר תוצאות משמעותיות.

בניית קמפיינים בגוגל

בניית קמפיינים איכותית משפיעה על תוצאות הקמפיין שלכם בטווח מידי. כאשר שלב זה נעשה בצורה נכונה נוכל להתחיל לראות תוצאות חיוביות מפעילות הפרסום.

חיבור לגוגל אנליטיקס

ניתוח נתונים הוא מרכיב משמעותי ולכן כדאי לעבוד עם גוגל אנליטיקס, כלי חינמי הנותן לנו חיווי אודות פעילות הגלישה באתר ועוד נתונים רבים.

מה זה בכלל גוגל אדס?

גוגל אדס היא פלטפורמת הפרסום הממומנת הגדולה בישראל ובעולם כולו עם קרוב ל3.5 מיליארד חיפושים ביום. היתרון העיקרי שלה על פני פלטפורמות אחרות היא שפשוט כולם משתמשים בה, מחפשים דרכה שירותים, מוצרים וכל דבר אחר שעולה לכם לראש. בין כל מיליארדי החיפושים האלה כל עסק יכול לממש את הפוטנציאל שלו בכך שגוגל מאפשרת לו להציג מודעות ממומנות כשיש התאמה בין ביטויי החיפוש לבין הקמפיין שלכם ושם אתם צריכים להיות. גוגל אדס היא לא רק חיפוש, יש עוד מגוון ענק של דרכים לפרסם את עצמכם שם כמו יוטיוב, שיווק מחדש (רימרקטינג), גוגל שופינג, ג'ימייל ובאנרים באתרים ואפליקציות.

מעולה! אני רוצה להתחיל לפרסם את העסק שלי בגוגל

איך פרסום בגוגל אדס יכול לעזור לי?

עם אפיקי פרסום מגוונים

גוגל חיפוש

פרסום העסק שלכם בתוצאות הראשונות בגוגל בלחיצת כפתור בעזרת ביטויים רלוונטיים לתחום ללא ספק תייצר לכם כניסות ממוקדות. רוצים להיות בתוצאות הראשונות ויש לכם תקציב פרסום להשקעה? צרו איתנו קשר!

רימרקטינג

משקיעים הרבה כסף פר לקוח שנכנס לאתר ומצפים ממנו לבצע פעולה באינטראקציה הראשונה? ובכן, לא תמיד זו המציאות. המטרה היא לרדוף אחריו עם מסר מותאם בכדי לגרום לו לחזור לאתר ולבצע את הפעולה המיוחלת.

גוגל שופינג

בעל חנות אונליין? אתה לא יכול להרשות לעצמך לוותר על אופציית הפרסום הזו שרק צוברת תאוצה בחודשים האחרונים. קמפיינים בגוגל שופינג מאופיינים ביחס המרה גבוה במיוחד בהשוואה לקמפיינים אחרים ופלטפורמות אחרות.

אז למה לכם לבחור בDigital Minds?

כי אנחנו פשוט טובים במה שאנחנו עושים, וגם..

שירות ותמיכה מעולים

המפתח לעסק מצליח הוא שירות לקוחות מעולה, מבטיחים לכם אוזן קשבת ופתרון יצירתי לכל בעיה שנתקל בה. אנחנו כאן למענכם.

פתרונות שיווק מתקדמים

התאמת המוצר הנכון ללקוח היא אחת מאבני היסוד שלנו, כי כל עוד הלקוח מקבל תמורה להשקעה שלו כולם יוצאים מרוצים.

ללא התחייבות

אנחנו מאמינים בלקוחות מרוצים וגם מאמינים שמי שאיתנו נשאר כי הוא מעוניין ולא כי הוא כבול בחוזה חסר משמעות.

מאמרים קשורים

פרסום באמזון – המדריך המלא למתחילים
האם אמזון משתלטת על העולם? ובכן, יש מצב טוב שאנחנו בדרך לשם. בין אם זה לקנות חולצה חדשה של קבוצת
קרא עוד >
פיקסל פייסבוק לעומת גוגל אנליטיקס
פיקסל פייסבוק לעומת גוגל אנליטיקס [הסבר]
מעקב אחר ההמרות של פייסבוק בפיקסלים לעומת המרות של גוגל אנליטיקס הוא המפתח למדידת ההצלחה של קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק.
קרא עוד >
מהו החזר על הוצאות פרסום (ROAS) ואיך מחשבים אותו?
החזר על הוצאות פרסום, או ROAS - Return of ad spend הוא מונח המשמש בעולם הפרסום לתיאור הרווחים שמקבלים קמפיינים
קרא עוד >
אישה מתחבאת כדוגמא לקאבר - דיגיטל מיינדס
סרטון קאבר לדף עסקי בפייסבוק
כאשר 60 אחוז ממשתמשי פייסבוק צופים מדי יום בקטעי וידאו בענקית המדיה החברתית, זה לא מפתיע שהמגמה בשוק היא הולכת
קרא עוד >
קידום חנות וירטואלית
קידום חנות וירטואלית זו משימה מאתגרת שלא פעם גם יכולה להטעות: על פניו נדמה כי מדובר באתר לכל עניין ודבר,
קרא עוד >
פרסום ממומן בגוגל – תכנון תקציב
תכנון תקציב הוא מטלה. תמיד. בין אם אתם חוסכים כל שקל בכדי לשלם שכר דירה עבור דירה במחיר מופקע בתל
קרא עוד >