מילון מונחים – FAQ

שאלות נפוצות - פרסום בדיגיטל

תשובות לשאלות נפוצות שמתביישים לשאול

פרסום בדיגיטל

CPM - Cost Per Mille - עלות ל1000 חשיפות של מודעה

גוגל אדס זו פלטפורמת שיווק אינטרנטית שמטרתה היא להגדיל את התנועה לאתר. השיטה מבוססת על פרסום ברשת הפרסום של גוגל, הנקראת גוגל אדס, על ידי מודל התשלום הנפוץ מכולם שנקרא PPC – pay per click.
פירוט נוסף על פרסום בגוגל אדס במאמר הבא 

פרסום ממומן הוא מינוף ערוצים מבוססי אינטרנט להפצת מסר על מותג, מוצרים או שירותים של החברה ללקוחות הפוטנציאליים שלה. השיטות והטכניקות המשמשות לשיווק מקוון כוללות דוא"ל, מדיה חברתית, פרסום ברשת המדיה, אופטימיזציה למנועי חיפוש, Google Ads ועוד. מטרת השיווק היא להגיע ללקוחות פוטנציאליים דרך הערוצים שבהם הם מבלים את זמנם בקריאה, חיפוש, קניות ורשתות חברתיות.


ציון איכות הוא אומדן לאיכות המודעות, מילות המפתח ודפי הנחיתה שלך. מודעות באיכות גבוהה יותר יכולות להוביל למחירים נמוכים יותר ולמיקומי מודעות טובים יותר.

יחס הקלקה CTR הוא כמות האנשים אשר לחצו על מודעה ממומנת מתוך כל אלה שנחשפו אליה.

יחס המרה הוא סך האנשים שביצעו את הפעולה אשר אתם הגדרתם כהמרה (ליד,מכירה,טלפון וכו) חלקי סך הקליקים על מודעה.

המרה היא מטרה - ותפקידכם להגדיר מהי המטרה. למשל אם המטרה שלכם היא לייצר פניות (לידים) מהאתר שלכם, הגדירו כל פניה כזו כהמרה.

המרה יכולה להיות שיחת טלפון, הגעה לדף כלשהו או אפילו מענה לסקר. כל מה שבעיניכם מגשים מטרה כלשהי אותה תרצו למדוד.