בלוג

בלוג קידום ופרסום באינטרנט

ברוכים הבאים לבלוג שלנו.

משתדלים להביא לכם את התוכן הכי עדכני כל הזמן.

לא מצאתם מאמר שמוצא חן בעיניכם? נשמח לשמוע כאן

קריאה נעימה 🙂

כיצד לקבל חסות באינסטגרם

לקבל חסות באינסטגרם זה לא קל – זה עשוי לקחת זמן ומאמץ ולדרוש התמדה. אבל עם עבודה קשה במטרה להבדיל את עצמך בענף, וחיבור ברמה האישית עם העוקבים שלך, קבלת חסות יכולה להפוך לעסק משתלם במיוחד.

7 כלים מומלצים לקיצור לינקים

הם יקצרו את הקישורים שלכם לכתובות אתרים, יהפכו אותם למלוטשים יותר, יקלו על השיתוף שלהם, יאפשרו לבצע מעקב אחר הביצועים שלהם ואפילו יאפשרו לכם למתג, למתג למתג. איפה נהנים מכל הטוב הזה? לפניכם 7 מקצרי הקישורים הטובים ביותר.

טיפים לבניית פרופיל מנצח באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתית הנפוצות ביותר בעולם, עם מספר גדל של משתמשים באופן עקבי. יותר ויותר צעירים מחוברים לאינסטגרם, ובשימוש מושכל ונכון היא יכולה להפוך לכלי שיווקי עוצמתי ביותר עם חשיפה נכונה וממוקדת.

6 דרכים להורדת זמן הטעינה באתר שלכם

סבלנות זו תכונה נהדרת אך למרבה הצער היא לא תמיד חלה באופן מקוון. בעולם המקוון, אפילו עיכוב של שניה בטעינת הדף יכול להפחית בצורה דרסטית את שביעות הרצון של הלקוחות ולהקטין את אחוזי ההמרות. מהירות האתר שלכם יכולה אפילו להשפיע על דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות. 

Digital minds - דיגיטל מיינדס - פרסום בדיגיטל

פרסום באמזון – המדריך המלא למתחילים

האם אמזון משתלטת על העולם? ובכן, יש מצב טוב שאנחנו בדרך לשם. בין אם זה לקנות חולצה חדשה של קבוצת הכדורגל האהובה עליי, מוצרי מטבח אקראיים לאישתי, או להזמין סתם גאדג'טים זולים שסביר להניח שתוך יומיים יזרקו למגירה, קשה לעמוד בפני הנוחות של אמזון, במיוחד שהדרך להשתלטות על השוק האיקומרס הישראלי כבר סלולה.

Digital minds - דיגיטל מיינדס

מחשבון ROAS וניתוח החזר הוצאות על פרסום ממומן

החזר על הוצאות פרסום, או ROAS – Return of ad spend הוא מונח המשמש בעולם הפרסום לתיאור הרווחים שמקבלים קמפיינים פרסומיים. מטרת החישוב היא למדוד את היעילות של קמפיין פרסום.

אישה מתחבאת כדוגמא לקאבר - Digital minds - דיגיטל מיינדס

סרטון קאבר לדף עסקי בפייסבוק

כאשר 60 אחוז ממשתמשי פייסבוק צופים מדי יום בקטעי וידאו בענקית המדיה החברתית, זה לא מפתיע שהמגמה בשוק היא הולכת יותר ויותר לכיוון הזה. בשנת 2015, פייסבוק הציגה תמונות פרופיל בלופ. כשנתיים לאחר מכן, באפריל, פייסבוק אישרה כי היא בודקת הוספה של סרטון לקאבר של דפי פייסבוק. עכשיו, במציאות, הסרטונים הללו הם כלי קידום מכירות חדש למשווקים דיגיטליים ולבעלי עסקים.

Digital minds - דיגיטל מיינדס - פרסום בדיגיטל

קידום חנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית זו משימה מאתגרת שלא פעם גם יכולה להטעות: על פניו נדמה כי מדובר באתר לכל עניין ודבר, ולא סתם אתר אלא אתר גדול ועשיר בדפים ומוצרים ולכן נוצר מעין רושם שגודל האתר לבדו יכול למשוך את הטראפיק הרצוי אל האתר. אבל בפועל זה לא תמיד עובד כך.