בלוג קידום ופרסום באינטרנט
עמוד הבית » בלוג
ברוכים הבאים לבלוג שלנו.
משתדלים להביא לכם את התוכן הכי עדכני כל הזמן.
קריאה מהנה

רוצים להופיע ב- Google Shopping: מדריך קצר ופשוט
קמפיינים של גוגל שופינג הפכו לכלי רב עוצמה עבור עסקים המעוניינים לקדם את המוצרים שלהם ולהגדיל את המכירות

מאפס לגיבור טיקטוק: מדריך קצר לניהול הפרופיל שלכם
כדי להפיק את המרב מחוויית הטיקטוק שלך, חיוני שיהיה לך פרופיל מנוהל היטב שמשקף את האישיות והתוכן שלך

פרסום ממומן בפייסבוק: מדריך קצר למתחילים
פייסבוק ואינסטגרם הן שתיים מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום ממומן, ועם הגישה הנכונה, הן יכולות להגביר משמעותית את נראות המותג שלכם

קידום אורגני בגוגל: איך לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש
אנחנו כאן כדי לשתף אתכם בכל הטיפים והשיטות המתקדמות לגבר את הנוצרות לאתרכם במנועי החיפוש, ובפרט בגוגל.

כיצד לנהל תגובות ב- YouTube
YouTube זו אחת הפלטפורמות המהנות ביותר שיש בסביבה, והיא מאפשרת לכם לעורר עניין אצל קהל היעד שלכם, כמו גם לעורר שיח. עם זאת, השיח ב-YouTube גם יכול להפוך לשלילי, אם לא תדעו כיצד לנהל את התגובות שלכם בצורה נכונה.

עדכון בגוגל מרצ'נט – כותרת מוצר קצרה
מוכרים אונליין? עכשיו אתם יכולים להוסיף כותרת קצרה ב-Google Merchant Center לזיהוי המוצרים שלכם.

קידום אורגני VS קידום ממומן
הויכוח בנושא קידום אורגני וקידום ממומן נמשך כבר הרבה שנים. מה עדיף לעסק שלכם: לקנות את המקומות הראשונים בגוגל ואת התפוצה לקהל רחב ברשתות החברתיות או לבנות אסטרטגייה שתביא אתכם לשם בצורה טבעית עם הזמן?

איך משתפים תוכן באינסטגרם
אם תרצו לפרסם מחדש תוכן באינסטגרם, יש ארבע דרכים שונות לעשות זאת, בכמה שלבים פשוטים למדי.

כיצד להגדיל את ערוץ היוטיוב שלכם
הגדילו את ערוץ היוטיוב שלכם בעזרת המאמר הבא האם ידעתם שב- YouTube יש כיום 2 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, וכי פלטפורמה זו צפויה לגדול

כך תוכלו להוסיף קישור לסטורי שלכם באינסטגרם
תכונת "החלק למעלה" באינסטגרם מיועדת למותגים וגם למשתמשי אינסטגרם, בהתאם לשלושת הקריטריונים הבאים: עליכם להיות הבעלים של חשבון עסקי, ועל החשבון להיות מאומת ועם לפחות 10,000 עוקבים.
סקרנים?
נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!