fbpx

כיצד להגדיל את ערוץ היוטיוב שלכם

הגדילו את ערוץ היוטיוב שלכם בעזרת המאמר הבא

האם ידעתם שב- YouTube יש כיום 2 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, וכי פלטפורמה זו צפויה לגדול לכמעט 3 מיליארד משתתפים פעילים עד לשנת 2025?

YouTube זו אחת הרשתות החברתיות הצומחות והפופולריות ביותר שיש כיום, בנוסף היא עוזרת לאנשים להרחיב את העסקים שלהם. 

למעשה מספר הערוצים בYouTube – שמרוויחים שש ספרות בשנה גדל ביותר מ- 40%, מספר הערוצים שמרוויחים חמש ספרות בשנה גדל ביותר מ- 50% ומספר הערוצים ולהם יותר ממיליון מנויים, צמח ביותר מ- 65%. 

לאחר שאתם יודעים את כל הנתונים המספריים, יתכן שאתם תוהים כיצד להגדיל את ערוץ היוטיוב שלכם ולמשוך אליו יותר נרשמים, כך שתוכלו להעלות במקביל את התנועה לאתר, כמו גם את ההכנסות לעסק שלכם? 

כדי לעזור למשווקים ובעלי עסקים לענות על השאלה הזאת, בבלוג של האבספוט שאלו 300 צרכנים, מה הסיבות שמובילות לכך שירשמו לערוץ YouTube כזה או אחר. לאחר שנבדוק את הנתונים נצלול לממצאים שיעזרו לכם לתכנן טוב יותר אסטרטגיות יעילות לתקשר עם הקהל שלכם באמצעות YouTube. 

בואו נתחיל. 

מדוע צרכנים נרשמים לערוצי YouTube?

30% מהנשאלים אמרו כי הסיבה שהם נרשמים לערוצי YouTube היא כי הערוץ מפרסם סרטוני הדרכה או תוכן בעל ערך מוסף שנוגע לקריירה או לתחום שבו עוסקים.

21% מהנשאלים נרשמים לערוצים מכיוון שהערוץ מפרסם סרטוני הדרכה או תכנים בעלי ערך מוסף על תחביביהם. ו -17% מהנשאלים אמרו שהם נרשמים לערוצי YouTube מכיוון שהם מפרסמים סרטונים מצחיקים או משעשעים.

אז, עכשיו, כשאנחנו יודעים מה הסיבות שמובילות אנשים להירשם לערוצי YouTube כאלו ואחרים, אנו יכולים גם להבין כיצד להשתמש בנתונים האלו כדי להרחיב את הערוץ שלכם.

הדרכים הטובות ביותר להרחיב את ערוץ היוטיוב שלכם

  • צרו תוכן בעל ערך מוסף שמתייחס לתחום התעסוקה של קהל היעד שלכם
  • פרסמו תוכן בעל ערך מוסף שמתייחס לתחביבים של קהל היעד שלכם
  • צרו סרטונים מעניינים, דינמיים, אינטראקטיביים
  • הכירו את קהל היעד שלכם
  • הקפידו לעדכן ולהשתמש מחדש בתכנים בעלי ביצועים טובים
  • בצעו אופטימיזציה לתוכן שלכם
  • מצאו מילות מפתח שלא נוצלו
  • בצעו אופטימיזציה לזמן הצפייה

צרו תוכן בעל ערך מוסף שמתייחס לתחום התעסוקה של קהל היעד שלכם

כפי שנאמר בסקר, הסיבה העיקרית לכך שצרכנים נרשמים לערוצי YouTube היא שאותם ערוצים מפרסמים תכנים בעלי ערך מוסף בתחומי התעסוקה שלהם. אם תחשבו על זה, אחת הסיבות שרוב האנשים נכנסים לאינטרנט היא למצוא תשובה לשאלות שעולות להם. 

לכן דרך נהדרת להרחיב את הערוץ שלכם היא פשוט לפרסם סרטונים אשר עוסקים בנושאים שמעניינים את קהל היעד שלכם. במקרה הזה, הסרטונים שאתם מעלים צריכים לעזור לקהל היעד שלכם ללמוד ולהתפתח בתחום שבו עוסקים, ולספק להם ערך מוסף. 

פרסמו תוכן בעל ערך מוסף שמתייחס לתחביבים של קהל היעד שלכם

נניח שהעסק שלכם לא בדיוק נותן מענה לתחום העיסוק של קהל היעד שלכם, נשאלת השאלה איזה תוכן תוכלו כן לפרסם? 

ובכן, הסקר נותן לכם תשובה גם לשאלה הזאת. לפי הנתונים שאסף תוכלו לפרסם תוכן הנוגע לתחביבים של קהל היעד. לדוגמה, אם אתם הבעלים של חברת גינון, תוכלו לפרסם תכנים בנושא ולמקד אנשים שעבודה בגינה היא התחביב שלהם. לאחר מכן, כוונו אותם על פי מסלול המרה ברור לשימוש בשירותי הגינון שלכם.

עם זאת, בעוד שהמטרה שלכם היא שהצופים יהפכו גם ללקוחות, הסרטונים שלכם צריכים לספק ערך מוסף בחינם ולתרום לקהל היעד שלכם. ככל שהם יראו אתכם כמומחים גדולים יותר, כך יגדל גם הסיכוי שהם יהפכו ללקוחות שלכם בהמשך. 

צרו סרטונים מעניינים, דינמיים, אינטראקטיביים

הסיבה השלישית שגורמת לאנשים להירשם לערוצי YouTube הייתה שהסרטונים שמפורסמים בערוץ משעשעים או מצחיקים. אם אתם יוצרים שרוצים לפרסם סרטונים מהנים, מעניינים משעשעים, תוכלו להגדיל את קהל היעד אם רק תחשבו אילו סרטונים יעלו להם חיוך וישעשעו אותם. 

לדוגמה, נניח שיש לכם ערוץ ואתם מפרסמים בעיקר סרטוני לייף סטייל. כדי להפוך אותם למעניינים ומשעשעים, עליכם לדעת מה קהל היעד שלכם אוהב, ולחלופין, גם מה הוא לא אוהב, מה שמביא אותנו לאסטרטגיה הבאה.

הכירו את קהל היעד שלכם

הדרך הטובה ביותר להרחיב את ערוץ ה- YouTube שלכם ​​היא לדעת מה הקהל שלכם אוהב ורוצה לראות. האם הם רוצים לראות תכנים בעלי ערך מוסף בתחום העיסוק שלהם? או שאולי הם רק רוצים להירגע ולראות סרטונים מספקים ומשעשעים?

עשו את שיעורי הבית הנחוצים, הבינו מה קהל היעד שלכם אוהב, ואז חישבו על רעיונות שיכולים להתאים. 

הקפידו לעדכן ולהשתמש מחדש בתכנים בעלי ביצועים טובים

דרך נהדרת נוספת להגדיל את ערוץ הYouTube – שלכם היא לעשות שימוש מחדש בתכנים בעלי ביצועים טובים, כמו למשל להפוך את הפוסט הפופולרי ביותר בבלוג שלכם לסרטון. 

יהיה עליכם לעבד מחדש את המידע ולצלם סרטון על הנושא, אך כבר יש לכם בסיס – אתם כבר יודעים שקהל היעד שלכם אוהב את התוכן הזה ולכן גם ירצה לראות סרטון שעוסק באותו נושא. 

אז פשוט חשבו מהו התוכן בעל הביצועים הטובים ביותר, והפכו אותו לסרטון וידאו.

בצעו אופטימיזציה לתוכן שלכם

כמובן, שאי אפשר לערוך דיון בתחום שיווק תוכן, מבלי לדבר על קידום אתרים. אבל איך תוכלו לבצע אופטימיזציה לסרטוני ה- YouTube שלכם?

כדי לעשות זאת, יהיה עליכם לכלול את מילות המפתח בכותרות ובתיאורים של הסרטון. בנוסף, הקפידו להזכיר את אותן מילות מפתח גם בסרטון עצמו. 

האלגוריתם של YouTube ישתמש באותן מילות מפתח בהקשר הנכון במטרה להבין במה עוסק הסרטון שלכם. ואז אם תזכו למעורבות של הקהל, הסרטון ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

ייתכן שאתם שואלים את עצמכם: "איך אוכל להגדיל את ערוץ ה- YouTube שלי במהירות? או כמה זמן ייקח לי להגדיל את ערוץ הYouTube – שלי"?

הנתונים מצביעים על כך שייקח לכם כ- 22 חודשים בממוצע להגיע ל- 1,000 מנויים. עם זאת אם אינכם מבצעים אופטימיזציה לסרטונים ויש לכם פחות מ- 1,000 מנויים, תקבלו פחות מ- 10% מסך הצפיות ב- YouTube. לכן מאוד חשוב להגדיל את הערוץ, כמו גם את כמות המנויים.

מצאו מילות מפתח שלא נוצלו

אסטרטגיה נוספת שתוכלו להשתמש בה כדי להגדיל את ערוץ היוטיוב שלכם במהירות היא למצוא מילות מפתח שלא נוצלו. 

אתם יכולים להסתכל על חיפושים קשורים ביוטיוב או בגוגל, ואז לעבוד עם כלים של מילות מפתח בעזרתם תוכלו לראות אילו מילים זוכות להרבה חיפושים אך עם תחרות נמוכה. אלו מילות המפתח שתרצו לכוון אליהן. 

בצעו אופטימיזציה לזמן הצפייה

בדיוק כמו כל מנוע חיפוש, גם המטרה של יוטיוב היא למשוך אנשים ולגרום להם להישאר כמה שיותר זמן באתר. כך שאחד הגורמים העיקריים שהאתר מתחשב בו בעת הדירוג הוא זמן הצפייה. 

בכל פעם שאתם מפרסמים סרטונים, עליכם לנתח כמה זמן אנשים צופים בסרטונים שלכם, כאשר קחו בחשבון שמחקרים מצביעים על כך שסרטונים ארוכים נוטים להתעלות על סרטונים קצרים. וזה גם הגיוני, ככל שהסרטונים ארוכים יותר כך גם זמן הצפייה ארוך יותר.

אם אתם רוצים להבטיח שאנשים יעברו את השניות הראשונות ויישארו לצפות בסרטון שלכם, עליכם להבהיר להם כבר מהרגע הראשון מה ילמדו מהצפייה בסרטון ומה יצא להם מזה.

כאשר תמקדו בצורה נכונה את קהל היעד שלכם, בסופו של דבר הוא יצפה גם בסרטונים הארוכים שלכם, ולו רק בגלל שלכדתם את תשומת ליבו. 

וכמה מילים לסיום,

הגדלת כמות הנרשמים לערוץ ה- YouTube שלכם זו דרך נהדרת למשוך גם קהלים חדשים לחברה או לעסק שלכם. קחו בחשבון שעליכם לשאוף להשיג למעלה מ -1,000 מנויים, זה הכרחי אם אתם רוצים שהדירוג של הערוץ יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש. מה שאומר, שעליכם לפרסם תכנים שהקהל שלכם ירצה לראות ולהתאים אותם גם בצורה כזו שהם יופיעו בתוצאות החיפוש.

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות