fbpx

פרסום בגוגל לקראת החגים

החגים מתקרבים? כדאי להתחיל להיערך!

לקראת החגים, הרשת שוקקת ומלאה והביקוש בקרב הגולשים הולך וגדל. לכן זהו זמן מעולה להשקיע בפרסום בגוגל. כתבתי לכם כמה נקודות חשובות לקראת החגים, השתמשו בהן בחוכמה.

פרסום באינטרנט בחגים - Digital Minds

נצלו את התקופה לגידול ההכנסות

עסקים רבים מדווחים על גידול במכירות בתקופת החגים. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהביקוש הרב בתקופה זו עליכם להפעיל מערך שיווקי ייעודי. כעסקים אתם בוודאי מנהלים קמפיינים שיווקיים לאורך כל השנה, לכן נשאלת השאלה: מה נשתנה בתקופת החגים? ההבדל הוא בחיפושים של הגולשים. ככל שיש יותר ביקוש כך יהיו יותר חיפושים בגוגל, ועבורכם זו הזדמנות.

תקופת החגים בעלת פוטנציאל גדול עבור עסקים ולכן מי שמכיל לבנות מערך שיווקי ייעודי ומיוחד לתקופה זו יקצור את הפירות. קמפיין פרסומי בגוגל יכול לעזור לכם לנצל לטובתכם את הביקוש הגובר בקרב הגולשים באופן אפקטיבי ויעיל, להגדיל את התנועה לאתר, להמיר גולשים ללקוחות ולהגדיל את המכירות. עם זאת, כדי באמת להצליח ולמצות את מלוא הפוטנציאל הגלום, אל לכם לשכוח כמה וכמה נקודות אסטרטגיות וחשובות.

קהל הגולשים שלכם – נעים להכיר

כדי לייעד את הקמפיין השיווקי לקהל הגולשים עליכם להבין מיהו קהל היעד אליו אתם פונים, כלומר מה מאפיין את אותם הגולשים שמבצעים קניות לחג און ליין, קל וחומר גולשים הזקוקים למוצרים או לשירותים שלכם. כדי לאפיין את קהל היעד שיגיב למודעות שלכם לחג עליכם להכיר את ארבעת סוגי הקהלים והם:

  • קונים מהירים – גולשים מהירי תגובה ששואפים לסיים עם הקניות עוד לפני תחילת החג ופונים לשם כך למותגים מוכרים. כדי להגיע אליהם עליכם להתחיל עם הקמפיין כחודש לפני החגים.

  • קונים במחירים משתלמים – גולשים ששואפים להשיג את הדיל הטוב ביותר לחג ולכן יבצעו סקר שוק לפני שהם קונים. כדי להגיע אליהם עליכם לפרסם במהלך החג ולהציע מבצעים אטרקטיביים.

  • קונים של הרגע האחרון – גולשים אשר מחכים עד לרגע האחרון כדי לקנות מוצרים. הקנייה שלהם לרוב רגעית ונובעת מצורך מידי. כדי להגיע אליהם יש לפרסם בגוגל עד ליום האחרון של החג.

  • קונים ומתלבטים – גולשים שלא בטוחים מה הם בכלל רוצים לקנות לחג ומחפשים רעיונות למוצרים באמצעות סקר שווקים. כדי להגיע אליהם יש לערוך קמפיין חיפוש לקהלים דומים לאלו המבקרים באתר.

מחקר מילות מפתח מותאם לחג

בתקופת החגים הגולשים מקלידים במנועי החיפוש ביטויים רלוונטיים לחג הספציפי. כתוצאה משינוי במגמת החיפוש גדלים נפחי החיפושים בגוגל לקראת החגים. עבורכם המפרסמים, מדובר בדרך נוספת להשתמש במערך השיווק כדי להגיע לצרכנים חדשים, לרבות לצרכנים שמחפשים לקנות מוצרים בתקופת החגים. כאשר הפרסום שלכם בגוגל כולל ביטויים רלוונטיים לחג, מודעות הפרסום שלכם יחשפו לקהל יעד ולו כוונות רכישה. לכן אל תשכחו לכלול במודעה שלכם מילות מפתח רלוונטיות.

טיפ קטן: אם כבר אתם משתמשים בביטויים רלוונטיים מומלץ כי תעצבו גם מודעה ייעודית לחג, מודעות חדשות התאומות למילות המפתח החדשות ישפרו את ציון האיכות של המודעה ויזכו למיקום אטרקטיבי יותר.

כדי למצות את הפוטנציאל הטמון בעונה זו, מומלץ ורצוי לפנות למומחים בתחום, כך תוכלו לקבל את המיקומים הטובים ביותר בדף תוצאות החיפוש. כאשר אתם ממוקדי מטרה והמודעות שלכם ממוקדות בהתאם, תצליחו למשוך אליכם את תשומת הלב של הגולשים ולהגדיל את המכירות בתקופת החגים.

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות