fbpx

טיפים לבניית פרופיל מנצח באינסטגרם

10 טיפים לבניית פרופיל מנצח באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתית הנפוצות ביותר בעולם, עם מספר גדל של משתמשים באופן עקבי. יותר ויותר צעירים מחוברים לאינסטגרם, ובשימוש מושכל ונכון היא יכולה להפוך לכלי שיווקי עוצמתי ביותר עם חשיפה נכונה וממוקדת. 

זאת הסיבה, שאחת משיטות השיווק הפופולריות באינסטגרם נסמכת על איתור משפיענים עם כמות גדולה ואיכותית של עוקבים, וניסיון לייצר באמצעותם תכנים שיווקיים בצורה טבעית ככל האפשר.

איך תנהלו פרופיל אינסטגרם מוצלח, שיוכל לגדול בצורה מדורגת ולהיות חשוף לקהל יעד איכותי? אספנו כאן 10 טיפים שימושיים במיוחד שיסייעו לכם במשימה הזאת:

בניית פרופיל אינסטגרם מנצח - דיגיטל מיינדס - Digital minds

טיפ מספר 1: עקביות

הסוד הוא ביצירת פרופיל שמפרסם תכנים באופן תדיר ועקבי. גם אם פרסמתם תמונה מדהימה שגרפה הרבה מאוד לייקים, תגובות ושיתופים, לא תוכלו לשמר את החשיפה הגדולה אם לא תמשיכו לייצר תוכן איכותי לקהל הגולשים בצורה סדורה. לכן, כדאי לנהל את אסטרטגיית התוכן שלכם בצורה מחושבת וחכמה, לא להתרכז רק בפרסום הנוכחי, ולייצר תוכנית אמיתית לפרסומים השוטפים הצפויים במסגרת הפרופיל.

טיפ מספר 2: האשטאג

תיוג הוא אחד המנגנונים החזקים באינסטגרם. המטרה שלו היא לסייע למשתמשים למצוא תוכן רלוונטי בתחום עניין או בנישה שבה הם מביעים עניין. תיוג נכון עוזר גם לרשת החברתית להבין מהם סוגי התכנים שאתם מעלים, לאילו נושאים הם רלוונטיים, מה סוג הקשר בין הפרופיל שלכם לעולמות התוכן האלו, עד כמה אתם נחשבים לאוטוריטה בתחום ועוד ועוד.

התמונות הראשונות שעולות על האשטאג מסוים וכן התמונות שקיבלו את מספר הלייקים הגדול ביותר תחת ההאשטג תמוקמנה בחלק הטופ. זאת הסיבה שאיתור האשטגים פופולריים אך כאלה שרמת התחרות עליהם היא נמוכה יחסית, היא מתודה שתצטרכו לעשות בה שימוש כדי להגדיל את החשיפה של משתמשים לפרופיל שלכם.

טיפ מספר 3: הוסיפו מלל לתמונות שאתם מעלים

מניתוח פרופיל הפעילות של משתמשים רבים עולה, כי מלל שנוסף לתמונה מעלה את הסיכוי שמשתמשים יתעכבו עליה, מסייע למנגנון של הרשת החברתית להבין טוב יותר מהו התוכן שנמצא בתמונה, ומגביר את רמת האינטראקציה של המשתמשים עם הפרופיל הספציפי.אמנם חשיבות המלל אינה גבוהה כמו בתהליך של קידום אתרים למשל, אבל בהחלט משמעותית.
מלל יכול גם לייצר איזשהו קו סיפורי אחיד, ולמעשה לארוז את התוכן המפורסם בפרופיל במעין תבנית מיתוגית ייחודית.

טיפ מספר 4: השיבו לתגובות

אל תלכו לישון. כלומר, תלכו לישון, אבל לא מייד אחרי שפרסמתם תמונה שווה במיוחד. עליכם להקפיד על אינטראקציה חיובית עם המגיבים והמשתפים של התמונות שלכם. תנו יחס ותשומת לב ראויה לכל מי שטרח להקדיש לכם מזמנו. זה לא מובן מאליו, וזה גם לא משהו שבהכרח יחזור על עצמו אם לא תגלו רגישות ותוקירו על כך תודה.

טיפ מספר 5: הגיבו בפרופילים אחרים

אחת הפעולות המשמעותיות ביותר שתוכלו לבצע כדי להגדיל את החשיפה של הפרופיל היא להגיב לתמונות ופוסטים שמעלים פרופילים אחרים. ראשית, התגובות האלו מייצרות אינטראקציה אמיתית עם פרופילים אחרים בתחום העניין שלכם, מה שמגדיל את החשיפה לפרופיל שלכם. שנית, תגובה חיובית שתשאירו בפרופילים אחרים תייצר, בסבירות גבוהה, איזושהי מחוייבות והוקרת תודה מצד בעל הפרופיל, מה שיוכל לסייע לכם בהמשך, עם פרסום תכנים משלכם.

טיפ מספר 6: הוסיפו מיקום לתמונות שאתם מעלים

אם העלתם תמונה מוצלחת במיוחד, תוכלו לשפר את הנראות שלה ברשת באמצעות הוספת תג המיקום שלה. הוספת מיקום לתמונה תוכל לסייע לגולשים לאתר אותה באמצעות חיפוש תמונות לפי מיקום, ולרשת למקם אתכם עבור חיפושים רלוונטיים.

טיפ מספר 7: צרו שיתופי פעולה

בדיוק כמו בעולם האמיתי, גם באינסטגרם תוכלו לייצר שיתופי פעולה עם פרופילים רלוונטיים בתחום שבו אתם פועלים. באמצעות שיתופי פעולה תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם לקהל יעד רלוונטי וממוקד, ליצור ערך עבור משתמשים שניתן לשווק להם שירותים או מוצרים משלימים, וגם לחזק את המותג שלכם ברשת.

טיפ מספר 8: הטבות בלעדיות

רוצים לחזק את פרופיל המשתמש שלכם באינסטגרם? צרו פערי איכות בין מה שיוכלו המשתמשים לקבל ברשת ומחוצה לה. אם תקפידו לשלב הטבות ייחודיות מעולם התוכן שלכם, רק בפרופיל האינסטגרם שלכם, יהיה לאנשים אינסנטיב אמיתי להיכנס אליו ולהיות פעילים.

טיפ מספר 9: קישור לערוץ האינסטגרם שלכם מהאתר

כדי להגדיל את שיעור החשיפה של גולשים לפרופיל האינסטגרם שלכם, כדאי יהיה שתשלבו קישור פרופיל הזה בכל הנכסים הדיגיטליים שעומדים לרשותכם. אחד מן הנכסים האפשריים הוא למשל אתר האינטרנט שלכם. הפניה לפרופיל האינסטגרם שלכם גם תחשוף אותו לקהל יעד רלוונטי, וגם תוכל לסייע לכם בקידום האתר עצמו.

טיפ מספר 10: הטמעת תמונות מהפרופיל באתר

כאשר אתם מעלים תמונה לאינסטגרם, אתם יכולים לחלץ ממנה קוד הטמעה הקוד הזה, חאפשר לכם להטמיע את התמונה האיכותית, שכבר השקעתם בה זמן ומאמץ, באתר האינטרנט שלכם, מה שיסייע לכם בהגדלת החשיפה לפרופיל האינסטגרם שלכם.

לסיכום, תחזוקה שוטפת של פרופיל האינסטגרם שלכם תעזור לו להיראות טוב יותר, להשיג מעורבות גבוהה יותר ובסופו של דבר כמובן לייצר לכם תנועה של לקוחות חדשים שצפו בפרופיל שלכם. אם אתם צריכים להתייעץ בנושא אל תהססו לפנות אלינו.

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות