fbpx

כך תוכלו להוסיף קישור לסטורי שלכם באינסטגרם

רוצים להוסיף קישור לסטורי? כך תעשו את זה!

ישנם למעלה מ- 500,000 חשבונות אינסטגרם שמשתמשים בתכונת ה"סטוריז", כאשר שליש מהסטוריז הנצפים ביותר באינסטגרם, נוצרים על ידי מותגים. תכונה זו של הרשת החברתית אומנם חדשה יחסית, אך כל כך הוטמעה, שכיום היא כבר ממש בסיסית ועסקים יכולים למנף אותה כדי להגדיל את המודעות לקיומם, כמו גם את המעורבות עם קהל היעד שלהם.

אך יחד עם זאת עולה השאלה: כיצד מותגים יכולים להשתמש בסטוריז שלהם ליתרונם, במאמץ להגדיל את התנועה לאתר ואת ההמרות לעסקים שלהם? השלב הראשון הוא לדעת כיצד להוסיף קישורים לסטוריז באינסטגרם באמצעות התכונה "החלק למעלה" (Swipe Up) כדי שתוכלו להתחיל לקדם. אנו כאן עם כל הפרטים והטיפים. 

"החלק למעלה" – מה זה אומר בדיוק?

התכונה "החלק למעלה" מאפשרת למשתמשי אינסטגרם להוסיף קישור לסטורי שלהם. משתמשים שצופים בסטורי יכולים פשוט להחליק למעלה, פשוטו כמשמעו, כדי לפתוח את הקישור.

תוכלו לפרסם תכנים מרגשים הנוגעים למוצרים שלכם, לשירותים שאתם מספקים או לאירועים חדשים ולעודד את קהל היעד שלכם להחליק למעלה לקבלת פרטים נוספים. תכונת "החלק למעלה" פשוט מאפשרת לעסקים להגדיל את התנועה לאתר ישירות מפלטפורמת האינסטגרם, ולמשתמשים לתקשר עם המותגים בצורה גלויה לעין, ישירות מהסטורי. 

מי יכול להשתמש בתכונת "החלק למעלה"?

תכונת "החלק למעלה" באינסטגרם מיועדת למותגים וגם למשתמשי אינסטגרם, בהתאם לשלושת  הקריטריונים הבאים: עליכם להיות הבעלים של חשבון עסקי, ועל החשבון להיות מאומת ועם לפחות 10,000 עוקבים. 

אם אתם עומדים בקריטריונים הללו, המשיכו לקרוא כדי לדעת כיצד להוסיף קישור לסטורי שלכם באינסטגרם. וגם אם לא, יש לנו כמה טיפים יעילים עבורכם בהמשך.

כיצד להוסיף קישור לסטורי באינסטגרם?

  • בדקו שיש לכם 10,000 עוקבים או חשבון מאומת – אם לא תעמדו בקריטריון הנ"ל, לא תוכלו לצרף קישור ולהמשיך לשלבים הבאים, לכן זהו תנאי הכרחי. 

  • כאשר אתם מעלים סטורי לחצו על אייקון השרשרת – לחצו על הסמל שנראה כמו שרשרת חוליות, בפינה העליונה משמאל. 

  • כדי להוסיף קישור לדף אינטרנט לחצו על +URL  – זה מאפשר לכם לקבוע איזה קישור להוסיף לסטורי שלכם. אם תרצו לקשר את הסטורי שלכם לסרטון, בחרו באפשרות +IGTV video.

  • הקלידו את כתובת האתר בתיבת הטקסט – הכתובת תפנה את המשתמשים לדף האינטרנט כאשר הם מחליקים למעלה את הסטורי שלכם. לכן העתיקו את הכתובת לתיבת הטקסט שהכותרת שלה היא URL.

  • לחצו על כפתור "בוצע" (Done) בפינה העליונה – משם תעברו למתן אישור לפרסום הסטורי שלכם. 

  • כשתהיו מוכנים לפרסם, לחצו על הכפתור סטורי+, בפינה התחתונה של המסך – עכשיו לסטורי שלכם יש קישור "החלק למעלה". 

כיצד להוסיף קישור אם אין לכם 10,000 עוקבים?

אם אתם רוצים לקדם מוצרים מחוץ לפלטפורמה, אך מבלי שיש לכם את כמות העוקבים הנדרשת, יתכן שתצטרכו לגלות מעט יותר יצירתיות. אלו האפשרויות שלכם:

הפניית הקהל שלכם לסרטון IGTV

IGTV (Instagram TV) זו אפליקציה שמאפשרת ליצור קטעי וידאו באינסטגרם באורך מינימלי של דקה אחת ועד אורך מקסימלי של 15 דקות דרך המובייל, או 60 דקות דרך האינטרנט, שלא כמו בפוסטים או סטוריז רגילים באינסטגרם. למרות זאת, IGTV מאפשרת לכם להוסיף קישורים לתיאור הסרטון. 

מכיוון שסטוריז זוכים לתשומת לב רבה יותר, מה שתוכלו לעשות הוא ליצור סטורי שמקדם סרטון IGTV באמצעות הקישור שלכם. זה יאפשר לכם לקבל כמות מסוימת של הקלקות מהסטורי שלכם. 

הפניית הקהל לקישור בביו שלכם

אינסטגרם מאפשרת לכם להוסיף קישור גם לביו פרופיל שלכם. במידה ויש לכם אתר, זהו המקום להוסיף את הכתובת של עמוד הבית שלו. עם זאת, אם תרצו להעביר תנועה לדף אינטרנט מסוים, תוכלו להוסיף את הקישור לדף שתרצו לקדם, ואז להוסיף לסטורי שלכם את המונח "הקישור בביו" (link in bio) וכך לכוון אנשים לשם. 

החיסרון העיקרי הוא שלא תוכלו לקדם מספר קישורים בו זמנית, כך שיהיה עליכם להתאים בין הקישור שמופיע בביו שלכם, לבין התוכן שאתם יוצרים בסטורי. 

שתי השיטות הללו יובילו ככל הנראה להמרות נמוכות יותר, בגלל שהמשתמשים צריכים לבצע כמה פעולות כדי להגיע לקישורים שלכם. עם זאת, שתי הדרכים מציעות אפשרות מצוינת להרוויח תנועה מאינסטגרם כאשר אתם בונים את הקהל שלכם ושמים לכם למטרה להגיע ל- 10,000 עוקבים. 

ולסיכום,

אינסטגרם זו פלטפורמה משגשגת, וסביר להניח שהלקוחות שלכם נמצאים בה. זה רק הגיוני שתשתמשו בטקטיקות האלו, כמו גם באסטרטגיות אינסטגרם אחרות, כדי להגדיל את המודעות למותג שלכם ולהרחיב את העסק שלכם.

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות