fbpx

קידום אורגני בגוגל

כשאומרים לך קידום אורגני למה מתכוונים?

בעשורים האחרונים האינטרנט הפך לכלי מאוד פופולרי ואנשים רבים עושים בו שימוש מדי יום, הן לפנאי, הן לחיפוש מידע והן לקניות. כתוצאה מכך וכדי להגדיל את קהל הלקוחות עסקים רבים מקימים אתר אינטרנט. גם אתם הקמתם אתר? על מנת שיותר אנשים יחשפו לאתר האינטרנט שלכם וירכשו את המוצרים או השירותים של העסק, כדאי ורצוי לקדם את האתר, כאשר קידום אורגני זו אחת השיטות היעילות שקיימות. בעזרת קידום אורגני אפשר לגרום לאתר להתבלט ביחס למתחריו ובכך להגדיל את התנועה אליו וגם את הרווחים והמכירות.

מהו קידום אורגני?

כאשר אנו גולשים באינטרנט ומחפשים מידע אודות שירותים או מוצרים אנו פונים למנועי החיפוש, כמו גוגל למשל. גוגל הוא מנוע החיפוש האולטימטיבי ומטרתו היא לספק למשתמשים חווית שימוש אופטימלית. לכן לאורך השנים גוגל פיתחה אלגוריתמים מתוחכמים לקביעת תוצאות חיפוש עבור שאילתות אקראיות. כדי שאתר כלשהו יופיע בראש תוצאות החיפוש עליו לעמוד בקריטריונים ולהתאים את עצמו להגדרות הסריקה של גוגל. לשם כך עליו לעבור תהליך שנקרא אופטימיזציה למנוע חיפוש ובאנגלית: Search Engine Optimization (SEO).

SEO – קידום אורגני

בעזרת קידום אורגני אפשר לקדם את האתר ולשפר את הדירוג שלו בתוצאות מנועי החיפוש באופן אורגני, כלומר ללא ממומן. ומדוע חשוב לקדם את האתר? מכיוון שברשת האינטרנט ישנם המון עסקים בכל תחום ולכן אתם נמצאים בתחרות מתמדת על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של הגולשים במנועי החיפוש. ככל שהקידום האורגני יהיה מקצועי יותר לאורך זמן, כך התוצאות יהיו טובות יותר, והדבר יתבטא ביותר תנועה לאתר. קידום אורגני זהו תהליך שאורך זמן וצריך לבצע אותו באופן שוטף על מנת לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם. לעומת קידום ממומן, הקידום האורגני דורש מחקר מעמיק של מילות מפתח לתחום שבו עוסק האתר. את מילות המפתח הרלוונטיות יש לשלב באתר בעיקר על ידי תכנים ומאמרים איכותיים. ככל שיותר תכנים יכתבו באופן הנכון, כך יגדל הסיכוי להעלות את דירוג האתר בתוצאות החיפוש.

פנייה לאנשי מקצוע מומחים בקידום רק תקדם אתכם

ישנן פעולות רבות שאפשר לבצע כדי להתאים את האתר לאלגוריתמים של גוגל, החל בשימוש נכון בתגיות, דרך בניית היררכיה נכונה של דפי האתר, הקטגוריות ועוד ועד בניית קישורים וכתיבת תוכן איכותי. ישנם כ- 200 משתנים ואף יותר מכך שמשפיעים על דירוג האתר והאלגוריתמים משתנים באופן תדיר. לכן מומלץ שפעולות הקידום יהיו נכונות ושוטפות ולכן יש להיעזר באנשי מקצוע מומחים לקידום אורגני. אנשי מקצוע מיומנים יעזרו לכם למצוא את השפה שלכם עם תוכן מקורי וייחודי, הם ישפרו את חוויית המשתמש, יצרו תוספי הנעה לפעולה, ישפרו את רמת האבטחה ויובילו אל האתר טראפיק ישיר ואיכותי.

קידום אתרים זהו תחום נרחב והידע בו רב. כדי להישאר עם היד על הדופק ולעמוד בקצב, כדאי ורצוי לפנות לאנשים שמתמחים בקידום אורגני ויכולים לעזור לכם להגשים מטרות ולהגיע להישגים.

צריכים עזרה? היכנסו לדף קידום אורגני בגוגל ולמדו עוד איך אנחנו יכולים לעזור לכם!

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות