fbpx

קידום ממומן בפייסבוק

מה זה בכלל קידום ממומן בפייסבוק ולמה צריך את זה?

מדיה חברתית - Digital Minds

העלאת פוסט בפייסבוק היא סוג של הימור. אף פעם לא יודעים אם נקלע לטעמו של קהל היעד ונרוויח את כל הקופה. ולמרות הכל: פייסבוק הוא עדיין אחד מכלי השיווק והקידום היעילים ביותר שישנם כיום. עם זאת המערכת מאוד ידידותית ולכן אנשים רבים אינם מקדישים זמן ומחשבה כדי להבין את המורכבות שלה והיתרונות שהיא מציעה למשתמשים. סוד ההצלחה טמון בהיכרות עם עקרונות היסוד של הרשת החברתית. ובדיוק לשם כך אנחנו כאן.

על שומר הסף ומדד העניין

מאחורי הפעילות של פייסבוק חיים בדו קיום שני ערכים מרכזיים: האחד הוא להרוויח כסף מפרסומות והשני הוא להציע למשתמשים תוכן רלוונטי וספציפי לתחומי העניין שלהם על מנת שלא יעזבו את הרשת. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר לפייסבוק יש אלגוריתם שמכונה "שומר הסף" ומטרתו לבנות עבור כל משתמש פיד ספציפי וממוקד, להציע תכנים בעלי ערך מוסף ולהרחיק תכנים לא רלוונטיים. ככל שהתוכן השיווקי שלכם יהיה מעניין ואיכותי כך הוא יגיע לאחוזי הפצה מקסימליים ולהיפך, ככל שיהיה מכירתי או לא מעניין כך אחוזי ההפצה יצטמצמו בהתאם.

איך מנהלים קידום ממומן בפייסבוק בהצלחה?

נושא הקידום הממומן בפייסבוק הוא אמנות לשמה, זו עבודה לכל עניין ודבר ויש להיות בקיאים בה. השלב הראשון הוא להבין מה אפשרויות הקידום הממומן שעומדות לרשותכם. בפייסבוק יש סוגים שונים של אפשרויות החל בקידום מספר הלייקים לדף, דרך קידום פוסטים ועד הפנייה לדף נחיתה, לאתר אינטרנט וכדומה. הסוגים הראשונים הם מודלים סטנדרטיים, בעוד שהאחרון מתאים יותר לניהול קמפיין דיגיטלי מוכוון לידים ומכירות.

כדי שהקמפיין ישיג את המטרות שלשמן נוצר, היעזרו בטיפים הבאים:

  • הכירו את הקהל שלכם: לפני שפייסבוק מוציא מודעה אל העולם, המודעה מגיעה לקבוצת מדגם כדי לבדוק אם היא התחברה אל התוכן. במידה וקבוצת המדגם התחברה, הפוסט יופץ הלאה ובמידה ולא ייגנז. לכן השקיעו בתוכן והבינו טוב למי אתם פונים.
  • התנהלו נכון עם התקציב: לא על הלייקים לבדם קם ונופל עמוד עסקי בפייסבוק. במקום להתמקד במספר הלייקים של הדף שימוש לב שיש תנועה לדף ושאנשים מדברים עליו ברחבי הרשת. כדי לעשות זאת עליכם להשקיע את התקציב בחוכמה, חמישים אחוזים לקידום התכנים וחמישים להבאת תנועה אל הדף.
  • השתמשו בכלי הפילוח שעומדים לרשותכם: ירי לכל עבר זו אסטרטגיה שלא בהכרח תניב תוצאה טובה. עליכם להיות מאוד ממוקדים בפנייה אל קהל היעד שלכם ולהשתמש בכלי הסינון והפילוח היטב, גם אם הדבר אומר שתאבדו כמה לייקים. ישנן דרכים רבות לפלח את הקהל כאשר המומלצת מכולן היא פילוח על פי "תחומי עניין".
  • גם בקידום ממומן החזק שורד: השקיעו יותר בקידום פוסטים חזקים. אם יש פוסט שלא עובד יש לכך סיבה וגם בפייסבוק ישימו לכך לב. לכן אל תשקיעו כסף בפוסטים חלשים על מנת להשיג חשיפה בכל מחיר, אלא השקיעו בכאלו שיקדמו אתכם.

ובשורה התחתונה, פנו למומחים, הם מכירים את העבודה! כדי לזכות לחשיפה הרצויה עליכם לעבוד בפרסום בפייסבוק, כלומר להשקיע בכך זמן ומאמצים. לכן לא פעם זה מאוד עוזר כשיש מישהו שעושה זאת עבורכם, יודע מה הוא עושה ומשיג את התוצאות שאתם רוצים. פנו אלינו וקבלו תוכנית שיווק מפורטת לעסק שלכם!

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות