מקורות: search engine land
מרכז העזרה של גוגל
מוכרים אונליין? עכשיו אתם יכולים להוסיף כותרת קצרה ב-Google Merchant Center לזיהוי המוצרים שלכם.
המאפיין החדש (short_title) שונה מהמאפיין הקיים (title), בכך שעל הכותרת להיות תמציתית ומיועדת להופיע במיקומים9 כמו מודעות Discovery ומודעות שופינג ב- Gmail.
מדוע זה חשוב לנו?
מכיוון שכותרות מלאות של מוצרים לרוב מקוצרות על ידי גוגל, מה שאומר שייתכן שהגולשים לא יראו את כל המידע הרלוונטי מהמודעה שלכם. כותרות קצרות מציעות לכם דרך חלופית ותמציתית לתאר את המוצרים שלכם, מה שיכול לשפר את שיעורי ההקלקות במידה רבה.
מה הדרישות של כותרת קצרה?
גוגל מתירה להשתמש ב- 1-150 תווים בשדה זה, אך ממליצה להשתמש ב- 5-65 תווים. גוגל גם מעמידה לרשותם של הקמעונאים המקוונים כמה עצות לשימוש נכון בכותרות קצרות, והן:
- להשתמש בכותרת רלוונטית ותמציתית שמתארת בבירור את המוצר.
- לוודא שהכותרת הקצרה מתארת את המוצר בדף הנחיתה.
- להשתמש בשפה מקצועית ונכונה מבחינה דקדוקית.
- להימנע משפות זרות, אלא אם כן הן מובנות היטב.
- להימנע משימוש באותיות גדולות לשם הדגשה.
- להימנע משילוב טקסט פרסומי (כלומר מחירים, תאריכי מכירה, שם העסק שלך וכדומה).
- לא להוסיף רווחים נוספים.
שיטות עבודה מומלצות עם כותרות קצרות
אז כפי שציינו, גוגל ממליצה להגביל את הכותרות הקצרות ל-65 תווים או פחות. הסיבה לכך היא שמשתמשים רואים בדרך כלל רק את 65 התווים הראשונים של הכותרת (בהתאם לגודל המסך שלהם).
בנוסף, כדאי גם להדגיש את הפרטים החשובים ביותר על ידי הצבתם בחזית, מכיוון שמשתמשים לא תמיד קוראים את כל הכותרת. ולבסוף, הוספת שם מותג זהו רעיון טוב, רק אם הוא יעזור לבדל את המוצר. זה יכול להיות חשוב כאשר אתם מוכרים מוצרי מותגים הדומים למוצרים של מתחרים.