fbpx

קידום ממומן בגוגל אדס

מה זה קידום ממומן בגוגל?

גוגל אדס זו פלטפורמת שיווק אינטרנטית שמטרתה היא להגדיל את התנועה לאתר. השיטה מבוססת על פרסום ברשת הפרסום של גוגל, הנקראת גוגל אדס, על ידי מודל התשלום הנפוץ מכולם שנקרא PPC – pay per click

ניתוח נתוני פרסום ממומן - Digital Minds

בעוד שקידום אורגני יסייע לקידום האתר בצורה טבעית, קידום ממומן יותר מכוון מטרה: לקלוע לתוצאות החיפוש הממומנות של גוגל. מקורו של מודל ה- PPC הוא בצורת התשלום, זהו מודל התשלום הנפוץ מכולם בו המפרסם משלם רק בעבור המודעות שהוקלקו. המודל מתנהל ממש כמו מכרז, אך במקום כסף, ערכה של מילת המפתח נמדד במידת הפופולריות שלה והמפרסמים מתחרים האחד בשני על מקומם בדירוג.

הנוסחה של גוגל לקידום האתר

הדירוג בתוצאות החיפוש הממומנות נקבע על פי נוסחה של שני משתנים: מחיר וציון איכות. ציון האיכות נמדד על פי מידת הרלוונטיות של המודעה לחיפוש, שיעור ההקלקות והרלוונטיות של דף הנחיתה ויחסי ההמרה שלו. האינטרס של גוגל הוא להציע תוצאות כמה שיותר רלוונטיות עבור הגולשים וציון האיכות גורם למפרסמים להקפיד שהמודעות ודפי הנחיתה שלהם יקלעו למטרה בדיוק. במידה ותוצאות החיפוש לא יהיו רלוונטיות, הגולשים יפסיקו להשתמש בשירותים שגוגל מספק, מציאות שתשפיע גם על המפרסמים. לכן מדובר ב- WIN- WIN.

במשפט אחד: מיקוד, מיקוד, מיקוד

קידום אורגני וקידום ממומן שניהם חיוניים מאוד לאתר ובפועל שניהם פועלים כדי להשיג את אותה המטרה עבור בעלי אתרים, אך הם עושים זאת בדרכים שונות. ההבדל הוא שקידום אורגני דורש תחזוקה שוטפת על מנת שמנועי החיפוש יסרקו אותו בקלות וקידום ממומן נותן מענה יותר נקודתי ומתאים לתקופות בהן רוצים פרסום מידי. לקידום ממומן יש כמה וכמה יתרונות ובכוחו להשפיע גם על הקמפיין האורגני: הוא מאפשר לראות תוצאות מידיות במיקומים ובהמרות והוא אינו דורש זמן המתנה ארוך בדרך לראש תוצאות החיפוש. בנוסף גוגל אדוורדס מציע כלים למיקוד הקמפיין בהתאם למילות מפתח ספציפיות, מיקום גיאוגרפי, גיל, זמני פרסום ועוד, לצד כלי מעקב ובקרה שבעזרתם אפשר לעקוב אחר כמות ההקלקות ולייעל את תוצאות הקמפיין.

קצת עזרה מקצועית לא תזיק

קידום ממומן בגוגל יכול לקדם את האתר. כדי שיעשה זאת בצורה אפקטיבית יש לבחור באנשי מקצוע שחיים ונושמים את התחום ומגלים בקיאות בכל הכלים שיש בגוגל. איש המקצוע שבחרתם לתפקיד צריך להכיר את העבודה ולהיות בעל ניסיון בניהול קמפיין ממומן בגוגל כדי לשפר את שיעורי ההמרה שלכם. ככל שאיש המקצוע יהיה יותר מיומן כך הוא יוכל לעזור לכם להחזיר את ההשקעה ולהפיק את המקסימום מהקמפיין. יותר מכך, בעזרתו תוכלו לקבל נקודת מבט רחבה יותר על הפעילות העסקית, להבין את אופן השימוש במילות מפתח, להביא תנועה לאתר ולשפר את שיעורי ההמרה משמעותית.

לסיכום: קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם להתנסות ולבחון אסטרטגיות שיווקיות שונות בהשקעה כספית נמוכה. זאת לצד האפשרות למדוד את תוצאות הקמפיין, לשנות אותן כשהן לא מיטביות או לאמץ אותן כשפניהן לדרך הנכונה. פנו אלינו לקבלת אסטרטגיית שיווק בדיגיטל!

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות