fbpx

פרסום ממומן בלינדקאין

פרסום בלינקדאין – מי הוא ומה הוא

לינקדאין זו רשת חברתית עסקית שמתמקדת בעולם הקריירה, הנטוורקינג והגיוס ובה חברים למעלה מ- 300 מיליון אנשים מסביב לעולם. בשונה מהתפיסה הרווחת בעבר, כיום זה כבר ברור שמלבד היותה פלטפורמה לגיוס והשמה, לינקדאין היא רשת חברתית לכל עניין ודבר ולכן היא נחשבת לפלטפורמה מובילה בתחומה. לאלו מכם הרוצים ליצור לעצמם הזדמנויות עסקיות מגוונות ולנצל בחוכמה את הפלטפורמה שעומדת לרשותכם, הנה כל מה שעליכם לדעת בבואכם להתחיל לפרסם.

כיצד פרסום בלינקדאין עובד ולמי הוא מתאים?

הבנה נכונה של המדיה תוכל לבסס אתכם כאוטוריטה בתחומכם, שכן לינקדאין זהו כלי שיווקי רב עוצמה שעושה שימוש במובילי דעה. שיווק בפלטפורמה זו מתאים לסקטורים מגוונים בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, הבנקאות, ההייטק, ראיית החשבון, עריכת דין, השקעות, גיוס והשמה, שיווק, פרסום ועוד. תהליך השיווק עצמו נעשה על ידי ממשק ניהול עצמי שבעזרתו ניתן ליצור קמפיין יחד עם פרסום מודעה ראשונה או סטטוס ממומן של דף עסקי. בלינקדאין עומדות לרשותכם שתי אפשרויות: לפרסם מהחשבון האישי שלכם או לפתוח חשבון עסקי.

פרסום בלינקדאין

יצירת קמפיין בלינקדאין – טיפים

הבינו את הבייסיק

פתיחת קמפיין פרסומי בלינקדאין דורשת מכם להבין מעט את הפלטפורמה בה אתם עושים שימוש, או להיעזר באנשי מקצוע מומחים לצורך העניין. ישנם כלים שעומדים לרשותכם בממשק וכדי להשתמש בהם נכון עשו שיעורי בית או קבלו הדרכה מתאימה. 

החליטו: באיזה סוג מודעה אתם רוצים להשתמש

פוסטים ממומנים – תוכן אורגני שהעליתם בעמוד שלכם ונתתם לו בוסט ממומן דרך מערכת המודעות בכדי להגדיל את החשיפה שלו בעיני קהל היעד שבניתם, סוג מודעה זו מתאים כדי ליצור עוקבים חדשים לדף ולהגדיל את המעורבות לפוסטים האורגנים שהעליתם.
מודעות פיד ממומנות – עם תמונה או סרטון, סוג הפרסום הזה דומה באופיו לפוסט ממומן רק שבמקרה הזה התוכן לא יעלה בפוסט בפרופיל החברה אלא יוצג אך ורק לקהלי היעד שלכם בפיד לינדקאין האישי שלהם, סוג מודעה זו מתאים למי שרוצה להשיג לידים או מכירות.


מודעות טקסט – להציג את המסר שלכם בצורה פשוטה וברורה, ללא תמונה. מודעה שמטרתה ליצור לידים.


מודעת IN MAIL – רוצים להגיע באופן אישי לכל גולש שנמצא בקהל היעד שבניתם? זו בדיוק המודעה בשבילכם, כאן אתם יוצרים הודעה אישית שכל היופי שבה הוא שאתם מפיצים אותה בצורה ממומנת ובכך מגיעים לתיבת הIN MAIL של כל גולש, אפשר אפילו להוסיף פרמטרים דינמיים כמו שם כדי ליצור נוסח אישי יותר.

מהו מודל הפרסום המועדף עליכם?

בלינקדאין עומדים לרשותכם שני מודלים עיקריים של פרסום והם: PPC עלות להקלה ו- CPM שזו עלות ל-1,000 חשיפות. כמו כן יש סכום מינימלי של 10 דולר ליום עבור פרסום PPC, כאשר עלות ההקלקה נעה באופן ממוצע בין 2 ל-3 דולר. 
מודל נוסף שקיים הוא הCPS (Cost per send) בו עושים שימוש בקמפיין IN MAIL.

בנו את תוכן המודעה בצורה אופטימלית

עליכם לבנות תוכן שמושך את העין כדי לתפוס את תשומת ליבו של קהל היעד שלכם. בשונה מפלטפורמות אחרות, ברשת חברתית בעלת אוריינטציה עסקית מידת הריכוז של הגולשים תהיה גבוהה יותר. צרו כותרת מושכת, הקפידו להכניס מידע בעל ערך לגוף המודעה, קראו לפעולה באופן חזק וברור והציגו יחד עם הטקסט תמונה רלוונטית ואפקטיבית.

הניעו לפעולה בצורה יעילה

כדאי מאוד שהתוכן יהיה מניע לפעולה וכדי שזה יקרה יש להתאים אותו לקהל היעד במידה מרבית. חשוב שהמודעה תסתיים עם הצעה מפתה כמו למשל מבצע אטרקטיבי, מחיר משתלם במיוחד או עם מילות ציווי כמו צור קשר, קנה עכשיו וכדומה. בלינקדאין ניתן לפלח את קהל היעד בצורה ממש טובה איכותיות ביחס לרשתות חברתיות אחרות על ידי שימוש במסד הנתונים של המערכת. כך ניתן לכוון לקהל יעד מאוד ספציפי ולהגיע לאנשי מקצוע ולבעלי עניין בתחום באופן ממוקד.

החשיבות של פנייה לאנשי מקצוע מומחים בפרסום בלינקדאין

כדי לבנות קמפיין מוצלח של פרסום בלינקדאין, לפנות לקהל יעד באופן ממוקד ולשפר את אחוזי ההמרה במידה משמעותית, כדאי לפנות למומחים בתחום השיווק בפלטפורמה זו אשר ילוו אתכם לאורך התהליך ויעזרו לכם להשיג את המטרות שעבורן יצאתם לקמפיין שיווקי. חברה מקצועית מכירה את הפלטפורמה עד לרמת הפרט הקטן ביותר, על היתרונות והחסרונות שלה, ידע אשר עוזר לבנות קמפיין מותאם אישית ולבצע אופטימיזציה על ידי השימוש בכלים שפלטפורמה זו מציעה. 

לסיכום, כמה דברים חשובים

לינקדאין זו פלטפורמה שהופכת ליותר ויותר רלוונטית עבור הקהל הישראלי. זהו אינו אתר של מחפשי ומגייסי עבודה בלבד, אלא רשת של מיליוני משתמשים שרוצים ליצור קשרים האחד עם השני, בין אם אלו קשרים בין עסקים מקומיים ובין אם קשרים בין עסקים בינלאומיים. עבור אלו שמזהים ומבינים את הפוטנציאל, ההשקעה בפרסום בפלטפורמה זו תהיה מאוד מניבה, כל עוד הפרסום מתבצע בחכמה ועל ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם.

אם עשינו לכם קצת סדר בנושא אבל עדיין נשארו לכם שאלות, מוזמנים לפנות אלינו כאן
רוצים מידע נוסף על לינדקאין? קראו עוד!

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות