פייסבוק מוסיפה איזור "הסיפור שלנו" בדפים עסקיים
"הסיפור שלנו" הוא מאפיין שיווקי חדש שנוסף לדף העסקי של פייסבוק לאחרונה. קטע זה ממוקם בצד ימין או שמאל של דפים עסקיים בפייסבוק, ממש מתחת לתמונת הקאבר.
איזור זה מאפשר לכם בעלי דפי פייסבוק לשתף תמונה מושכת עין, בתוספת טקסט קצר שיאפשר ללקוחות שלכם הצצה לעסק.
כדי שהסיפור שלכם יוצג בצורה מושלמת ככל האפשר כדאי שיכלול את שלושת פריטי המידע הבאים:
1. תמונה – מומלץ להעלות תמונה בגודל של 1200X335. מתוכה יוצגו בעמוד הפייסבוק העסקי 800X445 פיקסלים.
2. כותרת – כברירת מחדל החלק הזה נקרא "הסיפור שלנו", ניתן לשנות אותו בהתאם לצרכים שלכם. אני ממליץ על כותרת אטרקטיבית יותר. המספר המרבי של התווים המותרים כאן הוא 128.
3. הסיפור עצמו – תכתבו כאן איזה קטע מעניין עליכם או על העסק שלכם קחו בחשבון ש-100 התווים הראשונים חשובים כי הם מוצגים בתקציר.
צעד צעד ביצירת סיפור לדף העסקי שלכם בפייסבוק
1. לחצו על הלינק הכחול “+ Tell people about your business” כדי לערוך את הסיפור שלכם
2. הוסיפו תמונת קאבר חדשה לפי הגדלים שהזכרתי מוקדם יותר
3. לחצו על הכותרת וערכו אותה. בחרו כותרת שמייצגת אתכם או העסק שלכם בצורה הטובה ביותר כדי לעזור ללקוחות להבין מי אתם.
4. ערכו את הסיפור עצמו וספרו לגולשים את מה שהכי חשוב לכם שידעו על העסק שלכם. לא בטוחים היכן להתחיל? אתם יכולים פשוט לספק סיפור כפי שאתם עושים בפגישות מכירה, אפשר להציג רשימה של פתרונות שהעסק מעניק, אתם יכולים לדבר על הצוות ועוד המון אפשרויות.
5. כשאתם מתחילים להוסיף או לערוך טקסט, תראו שיש לכם כמה תכונות עריכה ועיבוד בסיסיות כמו H1, H2, בולטים, ציטוטים, עריכת HTML והוספת תמונה או קישור.
לחצו על "שמור" כדי להמשיך לעבוד עליו עד שאתם מרוצים מהתוצאה ואז תוכלו להפוך אותו לציבורי או לחצו על "מחק" כדי למחוק את הסיפור הנוכחי, אם אתם סגורים על עצמכם, פשוט לחצו "פרסום" וצאו לדרך.
ברגע שפרסמתם את הסיפור שלכם תוכלו לראות אותו בדף פייסבוק העסקי שלכם. בהצלחה!