fbpx

סרטון קאבר לדף עסקי בפייסבוק

וידאו קאבר לפייסבוק – דרך מעולה למנף את הנדל"ן החינמי הכי גדול ברשת החברתית

כאשר 60 אחוז ממשתמשי פייסבוק צופים מדי יום בקטעי וידאו בענקית המדיה החברתית, זה לא מפתיע שהמגמה בשוק היא הולכת יותר ויותר לכיוון הזה. בשנת 2015, פייסבוק הציגה תמונות פרופיל בלופ. כשנתיים לאחר מכן, באפריל, פייסבוק אישרה כי היא בודקת הוספה של סרטון לקאבר של דפי פייסבוק. עכשיו, במציאות, הסרטונים הללו הם כלי קידום מכירות חדש למשווקים דיגיטליים ולבעלי עסקים.

קאבר נשיונל ג'יאוגרפיק - Digital Minds
דוגמא לקאבר של National Geographic

סרטוני קאבר של פייסבוק דומים לתמונות הקאבר, התופסות את החלל בראש עמוד הפייסבוק שלך. הסרטונים מתחילים לפעול אוטומטית ללא סאונד כאשר מישהו מבקר בדף. למבקרים יש אפשרות ללחוץ כדי לבטל את ההשתקה או להרחיב את הוידאו למסך מלא. בפוסט זה אכסה את כל מה שאי פעם תרצו לדעת על סרטוני קאבר של פייסבוק. אכלול את כל הטיפים שאני יכול לחשוב עליהם. אענה על שאלות הקשורות למפרטים, מידות, גדלים ואורך הוידיאו. אם אתם שוקלים ליצור יותר תוכן וידאו לעסק, הקאבר של פייסבוק יהיה מקום נהדר להתחיל.

למה בכלל צריך קאבר לפייסבוק?

צוקרברג אוהב וידאו. אין לנו אלא להסכים איתו. בעתיד הלא רחוק, רוב המשתמשים בתוכן מקוון יצרכו בעיקר תוכן וידאו. זהו מעבר ענק עבור משווקים ויזמים. סיבה אחת היא שהסרטונים הללו הם פרסומות יעילות. 64% מהמשתמשים כבר אומרים שהסרטונים האלה משפיעים עליהם בהחלטות הרכישה. מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, לא סתם אוהב וידאו; הוא מעודד את זה. הוא אפילו הרחיק לכת וקרא לוידיאו 'המגהטרנד' הבא אחרי מהפכת המובייל.

בפייסבוק מסבירים את המניעים לסרטוני הקאבר:

"לאחרונה התחלנו לבדוק את היכולת בשולחן העבודה להעלות סרטון כתמונת נושא לדף. לאחר שנוצר סרטון קאבר, הסרטון יופיע כאשר אנשים מבקרים בדף. על ידי הנגשת סרטון הנושא, אנו רוצים לעזור לכם ליצור אינטראקציה מעוררת יותר ולהניע חוויה עשירה יותר לקהל שלך על ידי מתן אפשרות להדגיש את התוכן היצירתי שלך באחד מהמרחבים הבולטים ביותר: תמונת הנושא של הדף שלכם. "

המפתח כאן הוא הרצון שלהם לספק כלי נוסף ליצירת אינטראקציות מעוררות יותר וחוויות עשירות יותר, כי זה הבסיס לשיווק דיגיטלי.

למרות שלפייסבוק כבר הייתה הטכנולוגיה להפיץ את הפיצ'ר בזכות פייסבוק לייב, סרטוני פרופיל, מודעות וידאו, סיפורי פייסבוק וכן הלאה, סוגיות שרתים האטו אותם. כעת, לאחר שתשתית חזקה יותר קיימת, לכל הדפים העסקיים כעת יש גישה לסרטוני קאבר של פייסבוק.

סרטון קאבר פייסבוק: להבין את הבסיס

תחילת העבודה עם הפיצ'ר היא די פשוטה. כדי לשנות את התמונת קאבר לסרטון, רחף עם העכבר מעל הקאבר ולחץ על כפתור "שנה את תמונת הנושא". תפריט יופיע ויציג את האפשרויות: "בחר מהסרטונים" או "העלה תמונה /סרטון".

מפרט וידאו בפייסבוק, מידות, גדלים ואורך:

  • גודל מינימלי – 820X312 פיקסל
  • גודל מומלץ – 820X462 פיקסל
  • אורך סרטון – 20-90 שניות

הממדים לסרטוני הכיסוי שונים באופן משמעותי מסרטוני פייסבוק אחרים בגלל אופי המרחב. אם סרטון לא תוכנן במיוחד עבור הקאבר, פייסבוק תשנה אותו בעצמה ל 820X462 פיקסלים. בנוסף, הסרטון צריך להיות באורך 20-90 שניות וברזולוציה של 1080p.

סרטון תמונת נושא של פייסבוק מוגדר כלולאה כברירת מחדל, מה שאומר שאתם צריכים לשים לב כיצד ניתן לשלב את סוף הסרטון וההתחלה זה בזה כדי ליצור מעבר חלק יותר. אם אינכם מעוניין שהסרטון יהיה בלולאה או לופ, תוכלו לבחור לכבות את התכונה.

כמו כן, חשוב לזכור כי בינתיים, הפיצ'ר של פייסבוק זמין רק לדפי פייסבוק, מה שאומר שלא תוכלו להשתמש בו בפרופיל אישי. אין עדיין מילה לגבי המועד שבו זה יתגלגל לפרופילי פייסבוק אישיים.

כמה טיפים לסרטון הנושא בפייסבוק שלכם

קודם כל, תמיד זכרו שהסרטון מושתק עד שהגולש מחליט לבטל את ההשתקה.

ישנן שתי דרכים טובות להתמודד עם זה:

  1. אתם יכולים לבצע אופטימיזציה של הווידיאו עם טקסט כדי להגיד כמה מילים על המותג או שאתם יכולים לכלול מישהו שמדבר בתחילת הסרטון, זו דרך מצוינת לעורר סקרנות של המשתמש ולכוון אותם לבטל את ההשתקה. כך או כך, בדקו איך ייראה הסרטון כאשר הוא מופעל בשולחן העבודה וגם בנייד.
  2. טיפ נוסף שלא תרצו לשכוח הוא שיצירתיות היא דבר טוב – אז, תשלבו אותה בסרטונים האלה. למרות שהסרטון עצמו צריך להתאים לאיזור הזה בדף, אתם יכולים ליצור פורמט מרובע גם. תהיו יצירתיים עם סרטון הקאבר ותקשיבו מידי פעם למשובים שאנשים נותנים לכם עליהם כדי לשפר את הקיים ולהשתפר בעתיד, חשוב מאוד להתאים את הסרטון לקהל היעד שלכם כדי להגשים מטרות שיווקיות.

סרטוני נושא של פייסבוק מציעים כלי חדש ליצירת קשר טוב יותר עם הקהל שלכם – אל תפחדו ללכלך את הידיים שלך כשאתם בודקים את יעילותו.
תעקבו אחר ההוראות הסטנדרטיות ליצירת הסרטון, כגון רזולוציה ומגבלות אורך ולא צריכה להיות לכם בעיה להרכיב סרטון כיסוי משלכם.

יש לכם סרטון נושא מגניב בדף שלכם ובא לכם להתגאות? תשאירו לינק בתגובות ונפרגן לכם!

רועי בן נון

רועי בן נון

עוסק בשיווק וקידום באינטרנט באופן מקצועי משנת 2011. הקמתי את Digital Minds כדי להביא בשורה שירותית לענף שמאבד את יוקרתו מיום ליום, אני משתדל לאגד סביבי את נותני השירות הטובים ביותר בתחומם כדי ליצור סביבת עבודה שתתאים לצרכי הלקוח. נשוי + 2 מצפון הארץ. בזמני הפנוי (כשנשאר כזה) אני עוסק וצופה המון בספורט, קרניבור מושבע ואבא גאה :)

שתפו

סקרנים?

נשמח לתת לכם ייעוץ חינם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

תגיות פופולריות